Developed by JoomVision.com
banner

WAŻNA INFORMACJA

Informujemy, że szkoła nie prowadzi oficjalnego profilu na Facebooku. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za wpisy pojawiające się na nieautoryzowanych profilach.

Dziękujemy

wszystkim tym, którzy pomogli w zorganizowaniu tak wielkiego święta w naszej szkole

NOC KABARETÓW

usmDnia 21 kwietnia 2018 odbyła się wycieczka na IX Katowicką Noc Kabaretową. Wystąpili: Kabaret Moralnego Niepokoju, Ireneusz Krosny, Marcin Daniec, Kabaret Nowaki, Kabaret Skeczów Męczących oraz Igor Kwiatkowski)

WIZYTA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ

chem21 marca klasy IIIa, IIa i IV uczestniczyły w Dniu Otwartym  w jednostce wojskowej w Tarnowskicg Górach, gdzie stacjonuje 5 Pułk Chemiczny. Uczniowie mieli okazję obejrzeć sprzęt wojskowy, broń oraz pojazdy. Choć było bardzo zimno, miło spedziliśmy czas.

TALENT SHOW

dz wZ okazji Pierwszego Dnia Wiosny w szkole odbył się, jak co roku, TALENT SHOW. Klasy rywalizowały w 3 kategoriach: kabaret, talent i playback. Zwyciężyły ex aequo klasy IIIa i IIIb gimnzajum. Wszystkim uczestnikom gratulujemy pomysłów i zaangażowania i profesjonalizmu. TO BYŁA ŚWIETNA ZABAWA.

Dziękujemy

dzień-otwartyDziękujemy wszystkim gościom za odwiedzenie naszej szkoły. Mamy nadzieję, że szkoła się spodobała, a przygotowane atrakcje zachęciły do nauki w naszych murach. Zapraszamy obecnych przedszkolaków, trzecioklasistów i szóstoklasistów. W "Czternastce" jest naprawdę fajnie.

DZIEŃ OTWARTY

plakat

OGÓLNOPOLSKA OLIMPIADA CHEMICZNA

CHEMNasi uczniowie wzięli udział w OGÓLNOPOLSKIEJ OLIMPIADZIE CHEMICZNEJ - OLIMPYUS

OTO WYNIKI:

W KATEGORII KLAS II GIMNAZJUM - 434 uczestników z całej Polski

JUSTYNA MICHALSKA - 37 MIEJSCE

LAURA MOSZCZYŃSKA - 38 MIEJSCE

W KATEGORII KLAS III GIMNAZJUM - 505 uczestników z całej Polski

MAKSYMILIAN POLAK - 23 MIEJSCE

Zawody w siatkówce

siatReprezentacje dziewcząt i chłopców brały udział w Miejskich Zawodach w Siatkówce. Obie drużyny zajęły II miejsce GRATULUJEMY!!!!

AKCJA ZIMA 2018

DZIEŃ PIERWSZY

Pierwszego dnia pojechaliśmy na wycieczkę turystyczną w góry. W Ustroniu wjechaliśmy kolejką linową na Polanę Stokłosica, następnie weszliśmy na szczyt Czantoria (995 m n. p. m.). Później udaliśmy się do Wisły i zwiedziliśmy miasto. Było bardzo fajnie, kolejka linowa dostarczyła nam wielu wrażeń, pogoda dopisała. TO BYŁ BARDZO ATRAKCYJNY WYJAZD.

DZIEŃ DRUGI
Dzisiaj zwiedziliśmy jedną z naszych tarnogórskich atrakcji - Sztolnię Czarnego Pstrąga - obiekt wpisany (wraz z Zabytkową Kopalnią Srebra oraz innymi obiektami pokopalnianymi)  na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Szybem Ewa zeszliśmy na głębokość 20 m, następnie płynąc w łodziach dotarliśmy do szybu Sylwester, po drodze dowiedzieliśmy się od pana przewodnika dużo ciekawych rzeczy.
Po wyjściu na powierzchnię nasza Pani opowiedziała nam, co możemy zobaczyć w Parku w Reptach i Dolinie Dramy. BYŁO BARDZO FAJNIE.

DZIEŃ TRZECI
W środę (31.01.2018) najpierw zobaczyliśmy zabytkowe drewniane kościoły w Bruśku i Koszęcinie, następnie zwiedziliśmy siedzibę Zespołu Pieśni i Tańca "Śląsk" - Zespół Pałacowo-Parkowy w Koszęcinie oraz uczestniczyliśmy w warsztatach etnograficznych i tanecznych. Dużo ciekawych rzeczy dowiedzieliśmy się między innymi o śląskich tańcach i strojach ludowych. Ciekawie spędziliśmy czas, warto było wziąć udział w wycieczce.

DZIEŃ CZWARTY
W czwartek, pierwszego dnia lutego zwiedzaliśmy Zabytkową Kopalnię Srebra w Tarnowskich Górach. Byliśmy tam pierwszy raz, od kiedy obiekt jest wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Wycieczka bardzo udana, było dużo pozytywnych emocji, warto było ponownie to wszystko zobaczyć.

DZIEŃ PIĄTY
Ostatniego dnia pojechaliśmy do miejscowości Zawadzkie, tam graliśmy w kręgle. Było dużo dobrej zabawy.
W tym tygodniu zobaczyliśmy wiele interesujących obiektów, dużo dowiedzieliśmy się od przewodników, atrakcyjnie spędziliśmy czas.

Strona 3 z 15

szk
ul.Powstańców Warszawskich 42
42-680 Tarnowskie Góry
tel./fax (32) 284-12-67, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

LIPDUB

Nakręciliśmy lipduba

Przyćmienie

Aby powiększyć naciśnij PRZYĆMIENIE

Aby wrócić do strony naciśnij obszar poza filmem

STATYSTYKI

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter